Also am Afang han i gescht dänkt - oje, jetzt spielets wieder so wie leider zu oft. Lustlos und langsam. Es isch umso schönner gsi zum luege, wos denn im letschte drittel uftreit händ und so s Spiel gwunne werde hät chönne. Si händ wiedermol richtigs selbstvertraue übercho und das mag ich ihne gönne. Ich hoffe sehr sie chönd das phalte. Gäg en Gegner wie morges gwünne händ no nöd viel gschafft. Was chli peinlich überecho isch sind d EAs gsi. Zerscht singeds: oh Felix du Arschloch und denn zäh Minute später: hier regiert der HCT. Na was denn jetzt? Isch au bi dä EAs gescht chi im gliche Spiel en Meinigsumbruch passiert. Wenigstens stöhnds zu ihrere Meinig und verstecket sich nöd die au mol öffentlich zäge. Ob guet oder schlecht, das getraut sich nöd jede. Ich denke nächschte Samstig werded mir au mol endlich wieder um di 12-13hundert Zueschauer ha. Vo Chur werded au einige abe cho. Ich für mich freu mich scho uf das Spiel.
Das war eine mentale Höchstleistung! nach 0 : 2 noch in ein 3 : 2 drehen! Und das nach, aus meiner sicht, nicht gerade glänzenden 50 Minuten. Morges hat das Spiel zu 2/3 dominiert! Hut ab! Was ich am Samstag Match am Besten fand im Thurgauer Spiel, war endlich mal Körpereinsatz da! Schöne Checks, durchgezogen wurden! Sicher noch nicht so, wie es sein sollte, aber gegenüber den letzten 4 Spielen eine absolute 100 prozentige Steigerung! Weiter so, dann klapps auch mit den Zuschauern wieder!